Výlep plakátů funguje i dnes. Ale musíte vědět, jak na to

Přestože váš rozpočet na propagaci není neomezený, neměli byste podceňovat význam „staré dobré“ outdoor reklamy. Konkrétně máme na mysli výlep plakátů, neboť i tato metoda stále patří k těm nejefektivnějším. Samozřejmě za předpokladu, že nažhavíte mozkové závity a připravíte pro potenciální zákazníky nevšední vizuální podívanou. Nu nudné a stereotypní plakáty se nikdo koukat nebude a šance, že sdělení utkví v paměti, je minimální.

Co určitě (ne)funguje?

V minulosti byly plakáty jednou z mála forem venkovní reklamy, ale postupem času je odsunuly z centra pozornosti jiné formy propagace. Lidé začali plakáty vnímat jako běžnou součást ulic a přestali jim věnovat dostatek pozornosti. Což ovšem neznamená, že výlep plakátů nefunguje. Naopak se může stát velmi silnou marketingovou zbraní. Ale musí stát za to. Pořádná vizuální podívaná a kreativní koncept jsou základem úspěchu. Šanci naopak nemají nudné motivy a nicneříkající sdělení. Pokud budou vaše plakáty vypadat jako malé umělecké dílo, pravděpodobně zasáhnete cílovku přímo do černého.

Obraťte se na profesionály

Vytvořit originální plakát není snadné. A protože se každý nenarodil jako marketingový guru, zpravidla je lepší kontaktovat odborníky. Konkrétně někoho, kdo se postará o typografickou, grafickou i informativní stránku. Sice si za svou práci řekne o adekvátní částku, ale vám se investice vrátí i s úroky.

Snažte se odlišit od konkurence

Vaše outdoor reklama bude vidět jen za předpokladu, že budete lepší než konkurence. V praxi to znamená důraz na originalitu. Použijte jedinečný koncept a nebojte se šokovat. Inspirovat se můžete zde – prohlédněte si nejlepší reklamní plakáty a udělejte si jasnou představu o tom, jakým směrem se vydat.

Publikováno: 03. 03. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: outdoor reklama | výlep plakátů