4 kroky, jak zlepšit své podnikání
Splnili jste si sen a šli na trh se svým ojedinělým nápadem? Při podnikání byste měli svůj produkt nebo službu představit široké veřejnosti. Víte jak zlepšit svou reklamu a na jaké zákazníky cílit? Inspirujte se tipy a radami a zlepšete své obchodní dovednosti.
1) Správně cílená reklama
Pomocí průzkumu trhu zjistíte, kdo má zájem o vaše služby, případně o váš produkt. Na základě těchto informací poté správně zacílíte reklamu přímo na danou skupinu lidí. Je na vás, zda oslovíte marketingovou agenturu a budete reklamu cílit například na sociálních sítích nebo pomocí svých webových stránek, případně svého blogu. Ke správně cílené reklamě vám pomůže i dotazník spokojenosti a zpětná vazba od zákazníků. Nechte jim na svém webu nebo facebookovém účtu možnost hodnocení a komentářů, případně recenzí.
2) Oslovte širokou veřejnost
I když se vaše služby a produkty hodí například pro ženy, nebojte se zaměřit reklamu i na muže. Mnoho z nich vaši nabídku využijte k objednání dárků ženám, případně využije možnost voucheru nebo poukazu na služby. Vždy se snažte oslovit širokou veřejnost, kdy si lidé navzájem o kvalitních službách řeknou a síť vašich zákazníků se tak velmi rychle rozšíří.
3) Nabídněte i něco navíc
Snažte se odlišit od konkurence, nabídněte svým zákazníkům něco navíc. Příjemný bonus může být například akce „1+1 výrobek zdarma“, poštovné zdarma, případně dárek k nákupu při určité výši objednávky. Motivujte ty, kteří navštíví vaše webové stránky a e-shop k tomu, aby u vás chtěli nakoupit a aby se k vám rádi vraceli. Zajímavým nápadem je také uspořádání soutěže, která proběhne pomocí slosování, případně se zajímejte o soutěže na sociálních sítích Facebook a Instagram. Zde využijte reklamu pomocí sdílení.
4) Buďte vidět
V každém případě se snažte, abyste byli vidět. Vaše podnikání a nabízené služby by měly být vždy jednoduše dohledatelné. Umožněte svým zákazníkům, aby vás kontaktovali mailem, telefonem, ale také na zmíněných sociálních sítích. Snažte se odpovídat na dotazy a požadavky během jednoho dne a nezapomínejte na vstřícný a přátelský přístup.
Publikováno: 27. 01. 2021
Kategorie: Marketing