4 tipy, jak si vybudovat důvěru u zákazníků
Ve světě obchodu platí: pokud vám zákazník nevěří, nic si od vás nekoupí. Důvěra je totiž nezbytným předpokladem dobrých vztahů. Bohužel ji však nezískáte ze dne na den, musíte si ji vybudovat postupně a pěkně od základů.
Představte se
Vy sami musíte usilovat o to, aby se o vás lidé dozvěděli co nejvíce informací a mohli vás tak dobře poznat. Při tvorbě webových stránek tak nezapomeňte na kategorii „O nás“, kde se jim patřičně představíte a podělíte se s nimi o svůj osobní příběh. Třeba se v něm najdou a získají pocit, že jste „jejich“ člověk, co jim mluví přímo z duše. Navíc tak ukážete, že nejste jen firma, ale především lidé, kteří firmu vytváří. Buďte otevření, pravdiví a autentičtí.Projevte upřímný zájem
Projevte upřímný zájem o potřeby, problémy a hodnoty vašich zákazníků. Čím více se budete zajímat vy o ně, tím více se posléze budou zajímat oni o vás. Zpočátku by nemělo být vaším cílem hlavně prodat za každou cenu, vybudovali byste si tak totiž image chladného obchodníka, kterému jde jen o jeho zisk a jeho dobro. A o takovou vizitku určitě nestojíte.Vystupujte jako odborník
Ukažte vašim zákazníkům, že se ve svém oboru vyznáte a mohou se na vás a vaše produkty spolehnout. Vystupujte jako specialista, odborník, poradce a o svoje znalosti se s nimi podělte na blogu nebo na sociálních sítích. Poskytujte opravdu kvalitní obsah, který bude přínosný. Pokud vám dělá problém zformulovat vaše myšlenky srozumitelně a čtivě, oslovte odborníky. Online agentury disponují zkušenými copywritery, pro které je psaní denním chlebem.Nepodceňte grafiku webu
Posílit důvěru vám pomůže také vhodná grafika vašich webových stránek. Právě ona se totiž podílí na vytváření prvního dojmu a ovlivňuje emoce zákazníků. Držte se hesla, že v jednoduchosti je krása. „Čistší“ a přehlednější web je nejen uživatelsky přívětivější, ale podle mnoha provedených studií také esteticky přitažlivější a líbivější. Vyvarujte se bannerů, vyskakovacích oken, animací, videí a rádoby trendových prvků, které mohou pohřbít použitelnost webu. Méně znamená více!Publikováno: 27. 07. 2020
Kategorie: Marketing