5 hlavních důvodů, proč má venkovní reklama význam i v době onlinové
Obsah článku:
Úspěch závisí do značné míry na tom, jak moc bude vaše podnikání na očích. Můžete prodávat skvělé produkty a nabízet ještě lepší služby, ale pokud se o vás nedozví vaše cílová skupina, nemůžete uspět. Ale jak se dostat do podvědomí zákazníků? S rostoucí popularitou online formátů reklamy se pomalu zapomíná na efektivitu reklamy „klasické“, tedy venkovní. Přitom nabízí spoustu zajímavých výhod a rozhodně byste ji neměli opomíjet. Hlavní důvody najdete v tomto článku.
Rozsáhlé pokrytí trhu
Velkou výhodou venkovní reklamy je její pokrytí. Zatímco online reklamu vidí jen uživatelé internetu, venkovní se dostane na oči každému, kdo alespoň jednou za čas vyjde na čerstvý vzduch,. Zároveň jde o jedinou možnost, jak oslovit lidi, kteří internet nevyužívají vůbec.Široké spektrum formátů
Co si představíte pod pojmem venkovní reklama? Jsou to billboardy, plakáty, citilighty, nebo něco úplně jiného? Ve všech případech máte pravdu. A je to právě rozmanitost, díky které je venkovní reklama tak efektivní. Jednoduše si vyberete vhodný formát na základě cílové skupiny a ceny.Frekvence shlédnutí
Kolikrát jeden a ten samý uživatel spatří vaši reklamu na internetu? Těžko říct. Ovšem venkovní reklamu může vídat třeba i několikrát denně a je pravděpodobné, že se mu nakonec dostane pod kůži. Účinnost vhodně umístěné reklamy je velmi vysoká!Oslovení právě čas
Venkovní reklama je na správném místě ve správnou dobu. Lidé ji vidí ve chvíli, kdy se rozhodují, co nakoupí. Bez ohledu na formát je může velmi ovlivnit. Kdyby reklamu viděli doma online při brouzdání na webu, mohli by doby, než vyrazí na nákupy, změnit názor.Skvělá podpora online podnikání
Venkovní reklama je samozřejmě vhodná i pro firmy, které se zabývají prodejem či nabídkou služeb přes internet. Potenciální zákazník si ji všimne a poté si potřebné informace dohledá na webu. Logickým předpokladem je atraktivní formát a vhodně zvolená komunikace – to ale platí i ve světě online reklamy. Chcete se o venkovní reklamě dozvědět více? Podívejte se na www.mojeBillboardy.cz, kde najdete nabídku více než 10 tisíc billboardů a dalších ploch v rámci celé ČR. Vyberete si formát, porovnáte ceny napříč celým trhem a získáte kontakt na majitele dané plochy – samozřejmě bez prostředníků.Publikováno: 28. 04. 2018
Kategorie: Marketing