Jak dělat kvalitní zákaznickou péči?
Telemarketing jako takový se rozděluje na aktivní a pasivní. Nejprve se tedy podíváme na první variantu. Cílem aktivního telemarketingu je získat nové klienty, oslovit stávající zákazníky a zjistit jejich potřeby. Znamená to tedy, že operátor volá na jednotlivá čísla z databáze, kterou má před sebou. Snaží se posluchače na druhé straně telefonu zaujmout, reagovat na jeho námitky a prodat mu zboží či služby.
Aktivní telemarketing je vhodný jak pro začínající, tak i zavedené společnosti. Zákazníků není nikdy dost.
Pasivní telemarketing je opak aktivního. Operátor čeká, než mu zavolá zákazník sám. Potom mu poskytuje potřebné informace, návody a podobně. Snaží se společně odstranit potíže po telefonu. Jestliže to není možné, může sjednat schůzku přímo na pobočce vaší firmy. Pasivní telemarketing je v podstatě zákaznická podpora, tedy helpdesk. Dále může být využitý jako objednávková linka.
V případě, že hledáte společnost, která nabízí aktivní a pasivní telemarketing, doporučujeme obrátit se na společnost AXXEL SERVICES.
Publikováno: 01. 09. 2018
Kategorie: Podnikání