Pásky s potiskem by měly být výbavou každého e-shopu

E-shopů jsou mraky, konkurence je vysoká, ať už prodáváte cokoliv. Proto majitelům internetových obchodů nezbývá nic jiného než snažit se být vždy o krok napřed a zákazníky zaujmout každou drobností. Třeba potištěnou lepicí páskou na balíku. Lepicí pásky s potiskem jsou skvělým nosičem informací. Plní účel, tedy chrání zásilku před neautorizovaným otevřením a krádeží obsahu, nicméně navíc dělají ještě skvělou reklamu. Mohou nést firemní logo, slogan, webovou adresu e-shopu či cokoliv jiného, co vás napadne.

Levná forma propagace

Víte, kolik lidí přijde do styku se zabalenou zásilkou, než se dostane ze skladu k zákazníkovi? Konkrétní číslo se určuje opravdu těžko, ale bude jich mnoho. Ti všichni mohou vidět logo e-shopu či firemní slogan, a pak u vás jednoho dne třeba nakoupí. Nemluvě o tom, že zákazník možná polepenou krabici ještě na něco použije. A poté lepicí pásku uvidí spousta dalších lidí.

Vybírat se musí s rozumem

Většinou se vyrábí lepicí pásky s vrchním potiskem. Znamená to, že logo se vytváří na povrchu pásky a není až tak časově trvanlivé jako např. u sendvičového tisku. Na druhou stranu je tato technika rychlá a levnější. Rozdíly jsou také v materiálu. Můžete si pořídit papírové potištěné lepicí pásky, nejčastější jsou ale ty z polypropylenové fólie. Opět jde o výhodnou cenovou variantu, ovšem mějte se na pozoru. Jsou totiž vhodné jen pro lehké až středně těžké kartonové zásilky a vzhledem k tomu, že obvykle využívají akrylátová lepidla, se hodí pro teploty 18-21 °C. V nevytápěných skladech by se tedy v zimě mohlo stát, že páska nebude lepit.

Nechte si poradit

Váháte teď, jestli pro vaše účely budou lepší potištěné lepicí pásky PVC, nebo raději polypropylenové? Nebojte se požádat o radu profesionály. Případně si přečtěte více informací na blogu specialisty Pasky.cz, vymyslete si svůj design a objednejte si první várku potištěných pásek.

Publikováno: 02. 07. 2018

Kategorie: Marketing