Reklamní plakáty mají smysl i v digitálním věku. Jaké jsou jejich největší výhody?

Zprovoznit webové stránky, spustit PPC reklamu a čekat, až se zákazníci pohrnou. I tak by se dala popsat současná podnikatelská rutina. Žijeme přece v přetechnizované době a na archaismy v podobě tiskovin v ní není dost místa. Tak proč na ně i dnes mnohé firmy nedají dopustit? Důvod je prostý – zákazníci se nepohybují jen ve virtuálním světě a je škoda na ně necílit na ulici. My jsme se zaměřili na plakáty, které byly v uplynulých dekádách hlavním pilířem outdoor reklamy. Proč byste jim měli dát šanci?

Nízké náklady

Nakolik může být nízkorozpočtová reklama efektivní? Vyzkoušejte reklamní plakáty a uvidíte. V každém případě se spolehněte na to, že výrobu a distribuci rozpočet vaší firmy rozhodně zvládne. Jedná se o poměrně jednoduchý proces, do kterého je zapojeno jen několik lidí. Své o tom vědí odborníci z Výhodného TISKU (www.vyhodnytisk.cz) – realizují on-line tisk plakátů a náklady zákazníků tlačí směrem dolů nejen cenově nízkou cenou tisku, ale i tvorbou samotného návrhu. Ten si můžete zdarma vytvořit v intuitivním online editoru úpravou již hotových šablon (kreativní jedinci mohou tvořit plakát takříkajíc od píky), případně se obrátit na jejich grafické oddělaní a nechat si design připravit na míru. Levný tisk plakátů a letáků je správným krokem pro zavedenou firmu i start-up.

Neustále na očích

Plakáty nejdou vypnout, pracují nepřetržitě až do doby, kdy je někdo přelepí nebo strhne. Stačí si vybrat vhodnou lokalitu a budete mít jistotu, že na nich ulpí zrak lidí, které nazýváte cílovou skupinou. Do jaké míry budou vaší reklamně věnovat pozornost, však závisí na grafickém provedení. Nebojte se mírně šokovat a jít proti proudu.

Důvěryhodná reklama

Statistiky obvykle nelžou. Podle údajů ze Statista.com veřejnost na plakáty a tiskoviny obecně pohlíží jako na mnohem důvěryhodnější zdroje informací než na online reklamu. Resumé? Chcete-li zlepšit celkové vnímání o vaší značce, rozhodně se plakátům nebraňte. Tisk plakátů není finančně nákladný

Publikováno: 13. 09. 2020

Kategorie: Marketing