Business Brunch: Top akce nejen pro pracovníky HR
Obsah článku:
Hledáte místo, kde se dozvíte spoustu zajímavých informací ohledně trendů v oblasti HR a souvisejících tématech? Místo, kde potkáte zajímavé lidí a budete si s nimi moct vyměnit své názory? Místo, kde možná navážete nové obchodní vztahy či přátelství? Pak zavítejte na Business Brunch – akci, kterou již přes více než 10 let pořádá MotivP – přední česká poradenská a vzdělávací společnost, kterou založil respektovaný odborník na psychologii práce František Hroník.
O co na Business Brunch jde?
Základním kamenem akce Business Brunch je pečlivě vybrané téma, které nějakým způsobem souvisí s oblastí lidských zdrojů. O dané problematice přednáší František Hroník, ale také další renomovaní lektoři a odborníci. Ačkoliv je přednáška nosným prvkem akce, velmi důležité jsou také diskuze účastníků. Jinými slovy jde o sdílení myšlenek, názorů, informací a praktických zkušeností. Zároveň zde můžete navázat kontakt se zajímavými lidmi na bázi obchodní spolupráce i přátelství.Kdo je typickým účastníkem Business Brunch?
Akce Business Brunch primárně cílí na pracovníky HR, ale neméně atraktivní je pro řadu středních a TOP manažerů či lidí, kteří si chtějí o dané problematice poslechnout názory Františka Hroníka. Na své si přijdou také účastníci hledající kontakty na nové personalisty.Proč Business Brunch vznikl?
František Hroník společně se svými kolegy uspořádal první Business Brunch v roce 2005. V této době se v České republice nekonaly žádné akce na podobné úrovni. Přednášky měly pouze lokální charakter a většinou jim chyběla odbornost. Business Brunch byl jedinou akcí svého druhu a okamžitě si získal množství příznivců. Spousta lidí na něj dochází pravidelně již od samotného počátku.Na jaká témata se můžete těšit příště?
Jestliže se chcete dozvědět, jak se „rozhodovat v dilematických situacích“, pak vás bude zajímat zářijový Business Brunch. Další akce se bude konat v prosinci a František Hroník na ní bude diskutovat ohledně „vedení generací Y a Z“. Více se dozvíte na stránkách MotivP.Publikováno: 13. 07. 2018
Kategorie: Marketing