Ukažte se klientům a obchodním partnerům v tom nejlepším světle
Způsobů, jak dostat svůj byznys do hledáčku cílové skupiny, je mnoho. Zapomeňte však na chvílí na klasickou online a offline propagaci a zkuste si odpovědět na otázku, kde se pohybuje právě ta vaše cílovka. Účastníte se veletrhů a výstav? Ne? Pak je na čase, abyste to změnili. Na vhodně zvolené akci může vaše expozice přilákat spoustu klientů a partnerů. Předpokladem je upoutat jejich pozornost.
V rámci menší prezentační akce vám mohou stačit přenosné prezentační systémy (stojany na letáky, stěny, bannery apod.), ale rozhodnete-li se zúčastnit významného veletrhu, počítejte s tím, že i vaše konkurence udělá všechno proto, aby na sebe strhla pozornost. Chcete-li ji „převálcovat“, musíte být lepší. A jak toho docílit? Povolejte do zbraně profesionály, pro které je realizace výstavních expozic každodenní rutinou.
Mezi českou špičku patří společnost Exposale, která je na trhu již od roku 1993. Původně rodinná firma dnes disponuje vlastní truhlářskou a zámečnickou dílnou, skladovými prostory, kancelářemi, showroomem a grafickým studiem. Odborníci se postarají o to, aby váš „stánek“ vypadal jako ze škatulky. Hovoří pro ně nespočet realizovaných zakázek a to nejen v Evropě, ale také USA, Číně a Singapuru.
Exposale toho pro vás může udělat hodně. Navrhne a vytiskne tiskoviny, vyrobí unikátní výstavní expozice a... zajistí vše od montáže až po související činnosti jako je organizace vaší vlastní akce. V případě Exposale se nebudete muset starat o nic. Profíci navrhnou program, postarají se o tlumočníky, hostesky, catering i ubytování hostů. Ušetříte spoustu času a výsledek předčí vaše očekávání.
Ať už máte v merku účast na výstavě nebo vlastní prezentaci v kongresovém centru, spolupráce nebudete litovat. Ukázky realizovaných praxí, seznam referencí a další informace najdete na www.exposale.cz.
Publikováno: 20. 10. 2014
Kategorie: Marketing