Zvyšte svůj konverzní poměr o desítky procent. Klíčem je identifikace uživatelů!

Počet návštěvníků není pro prodejce či poskytovatele služeb rozhodující. Důležitý je konverzní poměr, tedy počet reálných zákazníků, kteří o služby nebo zboží projeví zájem. Pokud jste se doposud snažili zvýšit objem zakázek tím sháněním trafficu, zřejmě jste byli výsledky zklamáni. Situace by se však obrátila v momentě, kdy byste měli o návštěvnících doplňující údaje. Jakmile se z anonymního návštěvníka stane konkrétní firma, bude vaše šance na konverzi mnohem vyšší. Standardní analytické nástroje vám toho bohužel příliš mnoho neprozradí. Mohla by vám však pomoci nová služba SEEKY.

Monitoring návštěvnosti prostřednictvím nástrojů jako jsou Google Analytics je samozřejmostí, ale bez konkrétních údajů jsou mnohé statistiky nepoužitelné. Díky SEEKY však budete znát nejen počet návštěv, ale také to, kdo vaše webové stránky navštívil.

Identifikace uživatelů přináší do internetového marketingu úplně nový rozměr. Jakmile budete vědět, která firma na váš web zavítala, budete ji moct oslovit přímo a šance na uskutečnění obchodu se výrazně zvýší. Podle odborníků dokonce až o 20 %. Služba SEEKY uživatel identifikuje na základě rozsáhlé databáze a prozradí vám nejen identifikační údaje, ale také přesné statistiky toho, o co se na vašem webu zajímal nejvíce. Službu si navíc můžete zcela zdarma vyzkoušet a rozhodnout se, jestli je pro váš byznys opravdu přínosná.

Služba, kterou již zahraniční B2B firmy nějakou dobu využívají, je konečně k mání i na českém internetu. Nepropásněte svou šanci a neposílejte potencionální zákazníky za konkurencí. Se SEEKY jich ulovíte mnohem více a to bez nutnosti vyšších nákladů. Za službou stojí společnost ALSENTA s.r.o., úspěšný provozovatel portálů jako je ifirmy.cz a b2bpoptavka.cz. Další informace získáte na www.seeky.cz.

Publikováno: 30. 08. 2013

Kategorie: Marketing