3 důvody, proč zvolit mobilní reklamu v MHD
Obsah článku:
Na dopravních prostředcích se stále častěji objevují reklamní plochy. Autobusy, tramvaje i metro – MHD je k mobilní reklamě jako stvořená a my vám prozradíme její největší výhody. Aneb proč byste měli zvážit tuto formu propagace i vy?
1.) Na začátek trochu čísel…
Příznivci statistik jistě ocení hard data. Lidé jsou denně vystaveni tisícům reklamních ploch a začína se projevovat tzv. bannerová slepota. Reklama v MHD je v tomto ohledu velmi efektivní, protože zaujme podstatně více lidí než klasické stacionární billboardy. Konkrétně jde o cca 14 x větší znalost kampaně, což není zrovna zanedbatelné číslo. Reklamní agentura adservis uvádí, že se lidem reklama v pražské MHD líbí. Téměř 90 % dotázaných s reklamou ve veřejných dopravních prostředcích souhlasí.2.) Upoutat pozornost, to je to, oč tu běží
Reklamou v MHD upoutáte pozornost cestujících i lidí, kteří se pohybují mimo dopravní prostředek. Stačí si vybrat některou z mnoha reklamních ploch – od vnitřní folie s rozměry 35 x 30 cm, až po celoplošný potisk autobusu/tramvaje/vagonu metra. Podle průzkumů oční kamerou jsou pohyblivé objekty mnohem poutavější než statické. Reklama na vozidlech proto vykazuje velkou sledovanost.3.) Buďte exkluzivní a nesmiřte se s průměrností
Ač popularita reklamy v MHD prudce stoupá, stále se jedná o poměrně neotřelý způsob propagace. Jinými slovy – je exkluzivní. Vaše kampaň tak nezapadne mezi tisícovkami obyčejných reklamních ploch, ale naopak vynikne. Proběhlo množství testů a reach reklamy v MHD byl až o 35 % vyšší než v případě běžné outdoor reklamy.Jak začít?
Pokud vás reklama v městské hromadné dopravě zaujala, obraťte se na profíky z adservisu. Pražská reklamní agentura zajišťuje propagaci v autobusech, tramvajích a metru, a to v Praze, Brně a Ostravě. Další informace najdete na www.adservis.cz.Publikováno: 05. 03. 2016
Kategorie: Marketing