Emailing je při správném nastavení neskutečně silným marketingovým nástrojem
Prim hraje kvalita
Pokud vám někdo tvrdí, že míra konverze roste s rostoucím počtem rozeslaných e-mailů, neříká vám pravdu. Efektivita email marketingu totiž tkví v personalizaci, což se týká zejména e-shopů s diverzifikovaným portfoliem produktů. Není důvod zasílat informace o novinkám všem zákazníkům, kteří s odběrem newsletterů souhlasili. Takové reklamní sdělení zákazníka obtěžuje a hrozí, že o něj přijdete.
Nechcete-li klienty obtěžovat a naopak z newsletterů vytěžit maximum, využijte k jejich rozesílání systém, který umožňuje jejich tvorbu na základě předchozí analýzy. Díky získaným datům můžete výrazně zvýšit konverzní poměr a tedy i zisk.
Počte se z chyb a nastavte budoucí kampaň efektivněji
Jeden ze systémů, který umožňuje tvorbu, rozesílání a personalizaci newsletterů je CentralNews, o jehož kvalitách svědčí i fakt, že ho využívají giaganti jako je Tescoma. S CentralNews je emailing mnohem jednodušší. Díky aplikaci vytvoříte působivé newslettery (nezapomínejte, že i vzhled prodává!) a bude vám umožněno sledovat statistiky úspěšnosti. Dozvíte se, kolik mailů bylo, nebo naopak nebylo doručeno, počet prokliků a další důležitá data, na základě kterých bude každý vaše další kampaň ještě úspěšnější.
Netrapte sebe ani zákazníky a dejte jim nabídku, o kterou skutečně stojí. S CentralNews minimalizujete vstupní náklady a vytěžíte z kampaně maximum. Podrobnosti o systému a platné ceníky najdete na www.centralnews.cz.
Publikováno: 26. 09. 2013
Kategorie: Marketing