Hostesky a promotérky: Upoutejte pozornost zákazníků sexy slečnami!
Hostesky, promotérky a modelky – účinné marketingové zbraně, o jejichž síle jsou si představitelé marketingových oddělení moc dobře vědomi. Pokud vás čeká otevření nové prodejny, restaurace, ubytovacího zařízení nebo jiného podniku na úrovni, zaujměte své potenciální zákazníky akcí, kterou si budou pamatovat ještě hodně dlouho. Podle odborníků z renomovaných agentur je investice do hostesek a promotérek mnohem výhodnější než drahá reklama v médiích!
V čem jsou hostesky lepší než modelky?
Zásadní otázka visí nad tím, jestli pro event vybrat modelku nebo hostesku. Modelka bude vaší firmu reprezentovat svou krásou, ale na druhou stranu není jisté, jestli dorazí. Dívky z modelingových agentur totiž akceptují spíše zakázky související s focením katalogů, natáčení reklamních spotů, módní přehlídky apod. Dalším negativem jsou vyšší honoráře, které váš rozpočet nemusí ustát. Hostesky mohou být stejně sličné jako modelky a zároveň jsou na akce lépe vybaveny po jazykové stránce. Modelky, které ovládají cizí jazyky, si účtují až několikanásobně vyšší sazby než hostesky.Potřebujete někoho, kdo umí prodávat?
Agentury svůj propagační personál školí tak, aby klienty dobře reprezentoval. Firmy hledající dívky, které umí prodávat, by se měly poohlédnout po takzvaných promotérkách. Ty jsou velmi často k vidění například v supermarketech, kde nabízí ochutnávku zboží. Promoting má pro prodejce klíčový význam – zákazník si produkt zapamatuje mnohem lépe a později ho bude schopen identifikovat mezi konkurenčními výrobky. Další výhoda spočívá v okamžité zpětné vazbě, V posledních letech rostou na oblibě tzv. eventy. Jedná se o akce pořádané pro podporu prodeje produktů / služeb v momentě, když jsou již nějakou dobu na trhu. Event může mít podobu Road show, kdy personál pro event objíždí města a prezentuje klientovy produkty či služby.Rada na závěr zní – nezapomeňte hostesky proškolit o problematice prezentovaného produktu / služby. Předejdete nepříjemné situaci, kdy se jich zákazníci na něco zeptají a ony nebudou umět odpovědět...
Publikováno: 27. 05. 2016
Kategorie: Marketing