Jak vybavit restauraci, aby se v ní zákazníci cítili dobře?
Jak udělat dobrý dojem na zákazníka?
I když si to možná nemyslíte, v boji o zákazníka záleží na každém drobném detailu. Přesvědčte se, že:- personál vystupuje mile a slušně, usmívá se, odpovídá na všechny dotazy,
- personál dbá o svůj zevnějšek, úpravu vlasů, nehtů i čistotu oblečení,
- v restauraci je pořádek, nikde nejsou vrstvy prachu, toalety nezapáchají,
- restaurační nábytek je v perfektním stavu, ženy si neroztrhají punčochy o třísky, stoly stojí stabilně apod.,
- interiér je něčím zajímavý (neměl by zákazníkům zapadnout mezi další tuctové podniky).
Stylová barová židle udělá hotové zázraky. Zákazníkovi se z ní nebude chtít dolů! | Foto: dublino.cz
Vylaďte interiér vkusným nábytkem
Estetický gastro nábytek je důležitější, než si možná myslíte. Nejhorší, co můžete udělat, je nákup nábytku v běžných řetězcích. Vyjde vás to sice levně, ale interiérem, který vypadá jako z katalogu některého z obchodů, zákazníka neoslovíte. Potřebujete něco originálnějšího. Kvalitní designový nábytek do restaurací dodává firma Dublino. Vybrat si u ní můžete například designově atraktivní barové židle, dále pak stoly, křesla nebo i postele do hotelů.
Při zařizování interiéru vaší restaurace myslete také na doplňky. Obraz na zdi, váza s květinami nebo třeba stylové hodiny dokáží prostor proměnit a zútulnit. Dbejte ovšem na to, aby se doplňky k sobě hodily. Nezapomeňte ani na pravidlo „méně je více“. Přehnanou snahou o výzdobu byste si nakonec mohli spíše uškodit. V každém případě jde o drobnost, díky kterým bude celek vypadat ještě o něco lépe.
Publikováno: 06. 07. 2019
Kategorie: Podnikání