Nepodceňujte práci reklamní agentury aneb grafika prodává!
Obsah článku:
Skvělý produkt se prý prodává sám a kvalitní služby se do povědomí zákazníků dostanou tak nějak samy. Skutečně? Ve výjimečných případech opravdu není nutné vynakládat jakékoliv úsilí, ale proč riskovat, že právě vaše podnikání bude onou světlou výjimkou? Na druhou stranu není efektivní ztrácet čas činnostmi, ve kterých nevynikáte. Věnujte se raději vlastnímu podnikání a grafické práce poptejte u odborníků. Ne nadarmo se říká, že obal prodává!
Grafická stránka produktů a služeb je důležitá. Pochybujete snad o tom? Položte si otázku, zda byste si v regálu všimli nenápadného zboží, anebo naopak obalu, který na první pohled vybočuje z řady? Obalový design je samozřejmě jen příklad. V praxi má význam kompletní prezentace firmy – korporátní identitou počínaje, grafickým zpracováním tiskovin konče.
Marketingové průzkumy jasně dokazují, že kvalitně odvedená práce reklamní agentury dokáže výrazně zvýšit zájem o služby a produkty. Musí se však jednat o přesně mířenou grafickou střelu - rovnou do býčího oka cílové skupiny. V tomto ohledu se vyplatí investovat do profesionality a zkušeností renomované reklamky.
Co pro vás udělá špičková reklamní agentura?
Jak vypadají služby grafického studia, demonstrujeme na praktickém příkladu. Reklamní agentura Praha – Gradesi nabízí komplexní služby od A do Z. Grafici vytváří snadno zapamatovatelná a nezaměnitelná loga, DTP studio se stará o bezchybnou předtiskovou přípravu, webdesignéři o uživatelsky příjemné rozhraní webů s důrazem na vysokou míru konverze. Rozhodnete-li se využít služeb agentury jako Gradesi, vyhnete se nutnosti delegování jednotlivých činností mezi několik nezávislých firem/freelancerů. Ať už máte zájem o novou firemní identitu, návrh obalu, sazbu katalogu nebo třeba webdesign Praha, výsledek předčí vaše očekávání. Vaše veškeré pochybnosti se rozplynou po shlédnutí referencí na www.gradesi.cz/reference. Za zmínku stojí například realizace obalu známého jogurtu Kostíci od Danone.Publikováno: 18. 11. 2015
Kategorie: Marketing