Nepodceňujte sílu sociálních sítí a využijte je ve svém marketingovém mixu
Pořídili jste si nové webové stránky či eshop, ale nedaří se vám přitáhnout pozornost zákazníků? Jak je vůbec možné, že konkurence prodává o sto šest a vy stěží zaplatíte provozní náklady? Možná jste zapomněli na to, kde se dnes na internetu “schází” drtivá většina uživatelů. Zavítejte na sociální sítě a urvěte si kus koláče pro sebe!
Sociální sítě nejsou všespásné
Tak jednoduché to samozřejmě není. Myslet si, že stačí vytvořit facebookový profil, přidat pár příspěvků a zákazníci se jen pohrnou, je hezká, leč naivní představa. Takto to zkrátka nefunguje - čest výjimkám. Jakkoliv mohou být sociální sítě vynikajícím zdrojem návštěvnosti a platících zákazníků, nic není zadarmo. Uživatele nejsou hloupí, a naopak jsou rok od roku vybíravější. Pro vás co znamená jediné - budete se muset snažit a nabídnout jim to, co skutečně potřebují a chtějí.Důležité je vytrvat
Co to znamená v praxi? V prvé řadě byste se měli seznámit s chováním svých zákazníků a přizpůsobit jim způsob prezentace. Je to mravenčí práce a zdlouhavý proces - a právě na tom většina lidí ztroskotává. Profesionální správkyně sociálních sítí a coypwriterka Natálie Markovská uvedla, že již spolupracovala s mnoha klienty, kteří nevytrvali a vzdali se předčasně. Přitom stačilo, aby propagaci brandu na sociálních sítích dali dostatek času - třeba jen pár týdnů navíc. Výsledek by se nakonec dostavil a předčil jejich očekávání. Markovská zároveň zdůrazňuje, že svým klientům, kteří ji důvěřují a nechávají ji firemní profily spravovat dlouhodobě, pomáhá výrazně zvyšovat zisky.Facebookem to teprve začíná
Měli byste vědět tak je to, že svět sociální sítí už dávno není pouze Facebook. Komunitních serverů a kanálů, ze kterých lze získat cenou návštěvnost, je daleko více a ačkoliv nejsou tak navštěvované, v konečném důsledku mohou být pro vaši firmu efektivnější. S tím vám však poradí pouze někdo, pro koho je správa sociálních sítí každodenním chlebem. Třeba právě Natálie Markovská, která na své osobní prezentaci publikuje i zajímavé články.Publikováno: 22. 07. 2018
Kategorie: Marketing