Notifikace jsou způsob, jak přímo oslovit zákazníka

Koronavirus se podepsal i na vašem podnikání a potřebujete opět nalákat lidi do vašeho podniku nebo a váš e-shop? V tom případě byste se měli snažit oslovit zákazníka přímo. To bude vaše výhoda v konkurenčním boji. Jenže jak přímo oslovit zákazníka? Jde to vůbec jinak než e-mailem, který často hází rovnou do koše, nebo skrze Messenger, což bude velice zdlouhavé? Naštěstí tu stále jedno řešení je, a sice notifikace, které přimějí uživatele minimálně k prokliku.

I když notifikace nejsou úplnou novinkou na marketingovém trhu, na druhou stranu je e-mailing, PPC reklamy nebo další části internetového marketingu starší. Jedná se o mocný marketingový nástroj, který oslovuje zákazníka přímou cestou, bez sebemenších oklik. Notifikace se rozesílají buď skrze mobilní aplikace, nebo skrze webovou stránku, ovšem v případě webové stránky je třeba, aby uživatel potvrdil odběr notifikací.

Aby byly notifikace efektivní, je třeba je správně vytvořit

Notifikace čili krátká oznámení nebo upozornění musí být správně vytvořené, aby byly efektivní a přínosné. Jenže otázkou zůstává, jak notifikace správně vytvořit? V ideálním případě byste měli promlouvat přímo k uživateli, tudíž mu klidně tykejte. Nebojte se zapojit emoce, to je zkrátka to, co lidi hledají. Uživatelé či zákazníci si tak ve vás vypěstují jakousi důvěru a na notifikace tak budou klikat jako o závod.

Emoji jsou v textu tahounem

Aby si člověk text přečetl, vyplatí se zapojit emoji do textu. Proč? Protože emoji svou barevností a výrazností zkrátka upoutají zrak, navíc podtrhnou smysl textu. Díky emoji se tak zvyšuje šance na prokliknutí nebo na navštívení e-shopu v případě mobilních notifikací.

Nebojte se oslovovat zákazníka jménem

Jak jsme zmínili, zákazníkovi se rozhodně nebojte tykat. Stejně tak se nebojte ho oslovovat jménem, i to upevní jakýsi vztah mezi vámi a jím.

Publikováno: 30. 07. 2020

Kategorie: Marketing