Podle čeho vlastně vybrat vhodné reklamní předměty?

Své reklamní předměty s vlastním logem má téměř každá firma. Některá jimi obdaruje zaměstnance, další klienty či obchodní partnery. Výběr vhodného dárku ovšem dokáže potrápit. Nehodláte se spokojit s obyčejnými propiskami s logem? V roce 2021 máte možností daleko více! Prvním úkolem je stanovit si rozpočet. Buď si spočítejte, kolik lidí chcete obdarovat, a zkuste vynásobit nějakou částkou za dárek pro jednoho, nebo si stanovte celkovou částku, jakou jste ochotní za reklamní předměty dát, a naopak ji rozpočítejte mezi lidi. Až budete mít v tomhle jasno, je na čase se zamyslet nad dalšími věcmi.

Koho se vlastně chystáte obdarovat?

Milujete kávu? Káva patří mezi oblíbené dárkové předměty, jenže je dost možné, že ostatním nebude vyhovovat to co vám. Dal si u vás obchodní partner někdy kávu? Jestli vždy požádal o šálek čaje, s prémiovou kávou se určitě netrefíte! U dražších dárků pro nejvěrnější obchodní partnery se opravdu vyplatí zamyslet nad každým zvlášť. Jde-li vám spíš o obecné reklamní předměty s potiskem pro masu lidí, vyberte prostě něco praktického.

Co lidé určitě využijí?

Pravděpodobně by využili i klasickou propisku, jenže těch už mají desítky od jiných firem. Opravdu chcete zapadnout mezi ty další? Zkuste jít raději originálnější cestou. I za málo peněz seženete hezké dárky. Adaptér do auta, powerbanka, pláštěnka v praktickém pouzdru, nářadí, čelovka, termohrnek, sluneční brýle – možností jsou tisíce. Dobré je vybrat něco, co bude mít aspoň nepřímou souvislost s vaší firmou. Jste stavební firma? Zkuste nářadí. Nabízíte opravy počítačů? Pak rozdávejte USB flash disky s potiskem. Cestovní agentura může nakoupit slunečný brýle atd.

Kde brát inspiraci?

Nejlépe přímo u firem, jež se zabývají reklamními předměty a jejich potiskem. Jednou z firem, jež nabízí potisk reklamních předmětů s obrovským sortimentem, je DGtip. Podívejte se na DGtip.cz a vyberte si dárky levné i drahé, tradiční i naprosto originální.

Publikováno: 13. 01. 2021

Kategorie: Marketing