Ztrácíte se ve světě byznysu? Pořiďte si Kompass!
Obsah článku:
Hledáte nové klienty nebo dodavatele? Chcete efektivně prezentovat své služby a produkty tak, aby se dostaly ke klíčovým partnerům? Pokud jste již vyzkoušeli všechno možné i nemožné, ale stále nejste spokojeni s výsledky, pořiďte si kompas. Pardon, máme na mysli Kompass – platformu pro B2B podnikání, která propojuje firmy ze 70ti zemí světa, včetně české republiky. Zajímá vás, jak systém funguje, co vám může nabídnout a proč byste se do něj měli připojit i vy? Střelka Kompass(u) vás nasměruje na cestu k úspěchu...
Společnost Kompass nepatří mezi nováčky a funguje již od roku 1944. Ano, čtete správně – 70 let. V České republice působí od roku 1991 a aktivně působí v 70 zemích. Je-li vašim aktuálním cílem akvizice nových zákazníků, pak vám přijde vhod databáze firem EasyBusiness s více než 10 mil. Kontakty. Díky databázi můžete oslovit koncové odběratele nebo distributory, hledání těch správných je vzhledem k možnosti blízké specifikace opravdu snadné. Kontakty si můžete uložit, vytisknout či exportovat. Je jen na vás, jak s nimi naložíte.
Prezentujte se 24 hodin denně
Kompass vám dává možnost prezentace produktů a firmy jako takové a to nepřetržitě, 24 hodin denně. Stejně, jako hledáte nové klienty a obchodní partnery, hledají i oni vás. Můžete zveřejnit katalogy, firemní zprávy nebo video. Profil své firmy můžete spravovat ve 26 jazycích a zacílit na konkrétní obory nebo země.Direct marketing
A na závěr praktický tip, jak kvalitní data využít co nejefektivněji. Slyšeli jste o direct marketingu? Vaše budoucí zisky zajistí direct marketing, tedy přímý marketing, se kterým vám pracovníci Kompassu rádi pomohou. Chcete po databázi na míru vašim potřebám? Máte ji mít. O smyslu platformy nemůže být pochyb. Nebo snad znáte jiný způsob, jak se dostat ke kontaktům na 42.000 českých firem, 100 000 vedoucích pracovníků a k 39 000 přímých e-mailů na manažery? Pokud ano, dejte nám vědět. Prozatím budeme využívat Kompass, se kterým se ve světě byznysu neztratíme. Možná vás utvrdí reference spokojených zákazníků.Publikováno: 13. 04. 2014
Kategorie: Marketing