3 kroky k lepšímu SEO
Obsah článku:
Jak dostat na web více relevantních návštěvníků? Můžete je tam mít třeba hned. Stačí si zaplatit PPC kampaň. Ale co když placená návštěvnost není pro váš projekt dobrou volbou? Pak budete muset pořádně zapracovat na SEO. Optimalizace pro vyhledávače je poměrně zdlouhavý proces, ovšem když se dělá správně, výsledky předčí jakékoliv očekávání.
1. SEO audit
Prvním krokem je SEO audit, v rámci kterého poznáte silné a slabé stránky vašeho online projektu. Cílem auditu je odhalit, zda web vyhovuje technickým a o obsahovým požadavkům vyhledávačů. Na základě získaných informací budete vědět, jakou cestou se vydat, aby se na vaše stránky dostala cílová skupina uživatelů. Chcete-li se v přirozeném vyhledávání prosadit, rozhodně význam SEO auditu nepodceňujte.2. Analýza klíčových slov
Druhým krokem SEO (optimalizace) je analýza klíčových slov. Navazuje na analýzu a jejím cílem je vyhledání nejvyhledávanějších a nejziskovějších klíčových slov. Ta by zároveň neměla být vysoce konkurenční. Analýza klíčových slov by měla proběhnout odděleně pro jednotlivé vyhledávače (tedy pro Seznam a Google).3. SEO správa
Jakmile získáte data z auditu a seznam vhodných klíčových slov, můžete se pustit do optimalizace. Jedná se o dlouhodobý proces, který spočívá v množství dílčích úkonů. Nebudete-li se optimalizaci věnovat na měsíční bázi, nedosáhnete požadovaných výsledků. Roli navíc hrají i pravidelné změny v algoritmech vyhledávačů – přizpůsobíte-li jim svůj web, budete mít náskok před konkurencí. Nevíte si s optimalizací rady? Na internetu je množství podrobných manuálů, ze kterých se můžete o SEO leccos dozvědět. Pokud však nechcete ztrácet čas a riskovat, že vaše snaha přijde vniveč, obraťte se na někoho, kdo se v oboru pohybuje dlouho a má prokazatelné výsledky. Svěříte-li svůj projekt do rukou profesionálů, výsledky se dostaví mnohem rychleji a s nižšími vstupními náklady. Dobrou volbou je například agentura SEO Consult (www.seoconsult.cz).Publikováno: 01. 09. 2017
Kategorie: Marketing