Ignorovat reklamu se nevyplácí!
Obsah článku:
Skutečně jsou vaše služby nebo výrobky tak dokonalé, že se budou propagovat samy? Nechceme vás podceňovat, ale naprostá většina podnikatelů dojede ne na kvalitu toho, co prodává, ale na naprostou ignoraci reklamy. V lepším případě pak na její nevhodně zvolenou formu. Stačí přitom tak málo, obrátit se na profesionální reklamní agenturu, která má s propagací bohaté zkušenosti.
Ve vhodně cílené reklamě je často zakopán pes. Nenabízíte-li doslova virální produkt nebo službu, jen těžko se dostane do širšího podvědomí. A to by byla škoda, co říkáte? Neplýtvejte proto svým časem a zaměřte se na to podstatné, na samotné podnikání. To ostatní za vás udělá reklamní agentura. Lidé z reklamky přesně odhadnou, který prodejní kanál vyhovuje vašim potřebám a nebudete muset utrácet za něco, co funguje napolovic, nebo dokonce vůbec.
A protože vše má své pro a proti, i reklama dokáže uškodit. Prodáváte-li luxusní hodinky, jen těžko oslovíte cílovku vtipným sloganem a naopak – určitý segment se bez neotřelé a kreativní reklamy neobejde. V potenciálním zákazníkovi je třeba vyvolat dojem, že nabízíte skutečně to, co hledá. Případně mu to vsugerovat.
A podle jakých kritérií reklamní agenturu vybírat? Reference hovoří za vše a práce reklamky, která se stará o úspěšné firmy, zřejmě bude stát za to.
Co pro vás může reklamní agentura udělat?
Profesionální reklamky většinou nabízí kompletní servis od A do Z. Vytvoří pro vás webové stránky nebo e-shop a postarají se o jejich propagaci. Stejně tak i o ucelený grafický kabátek, který je pro brand klíčový. Díky jednotné firemní identitě získají klienti o vaší firmě povědomí a nezamění ji s konkurencí. Nezapomeňte ani na starý dobrý „offline“ marketing v podobě lepené reklamy na vaše firemní vozidlo nebo dárkových předmětů. Po těch se mohou klienti utlouct a neváhají je ukázat svým známým. Nebojte se investovat, prostředky vložené do reklamy se vám velmi rychle vrátí. V opačném případě byste se měli poohlédnout po jiné reklamní agentuře nebo se zamyslet nad kvalitou svých služeb. Stejně jako se sebelepší produkt (většinou) neobejde bez řádné propagace, je i dokonale nastavená reklama k ničemu, když produkt stojí za starou belu...Publikováno: 14. 05. 2013
Kategorie: Marketing