Jak si udělat reklamu a zároveň smýšlet ekologicky
Je to již pár let, kdy obchodní řetězce přestaly k nákupům zdarma dávat igelitové tašky. Ekologové se již dlouho snaží eliminovat užívání především jednorázových plastů. Ona totiž i taková obyčejná plastová taška může znamenat docela velkou zátěž pro naše životní prostředí. Průměrná rodina je za rok schopna nastřádat i více než 143 kusů. Proto bude vždy ekologičtější jakákoliv taška, která vydrží déle než ta jednorázová. A to i bez ohledu na materiál, z jakého by byla vyrobena. Rozhodně každé vícenásobné použití tašky snižuje její odpady a omezuje vznik odpadů samotných. Jistě správná cesta, po které je možné se teď vydat, je motivovat zákazníky, aby si nákupní tašky nosili z domova. Oni sami ušetří a navíc se zachovají ekologicky. Prodejce tomu může jít naproti třeba tak, že jim sám nabídne při nákupu tašku z netkané textilie nebo bavlny. Pokud jsou navíc opatřeny logem, zákazník mu při opakovaném nošení ještě udělá další a další reklamu.
Takové ekologické látkové nákupní tašky vám na míru připraví například ryze česká firma ROLSIT s.r.o. Kvalitu svých ručně vyrobených obalů potvrzuje i fakt, že 95 % výrobků z netkané textilie, bavlny a BIO bavlny, které jsou opatřené certifikátem GOTS, vyváží i do ostatních zemí Evropské unie. Materiál je vodě a mastnotě odolný a je jej možné používat i v potravinářství. Ručně vyráběné ekologické nákupní tašky s potiskem na míru přesně podle přání zákazníka jsou pak zpracovány technologií digitálního tisku, nebo sítotiskem. A tím jsou právě jedinečné. V ROLSIT vám připraví grafický návrh a pak se postarají o vše až po dodání. Zajímavá grafika či hezký vizuál zákazníka přímo vybízí k užívání tašky častěji a opakovaně.
ROLSIT s.r.o. má ve svém portfoliu mimo nákupních tašek a obalů na šaty, bundy, obuv, toppery a víno také obaly na lůžkoviny, ale i pytlíky na ovoce, zeleninu a pečivo. Jejich výrobky můžete vidět třeba i u známé návrhářky Beaty Rajské. Zákazník si může vybrat materiál, bravu i rozměr a navrhnout vlastní vzhled tašky. Takže i vy se můžete tímto způsobem odlišit od své konkurence.
Publikováno: 03. 10. 2019
Kategorie: Marketing