Zkušený online marketér Daniel Nytra vám zdarma prozradí, jak za sebou nechat konkurenci
Informace mají cenu zlata a v oboru marketingu to platí dvojnásob. Naštěstí existují lidé, kteří vám je dají k dispozici zdarma a patří k nim i známý internetový podnikatel Daniel Nytra. Pokud patříte k pravidelným čtenářům jeho blogu, nemohli jste si nevšimnout, že je zde ke stažení e-book s názvem Marketingový plán pro malé firmy. V opačném případě zbystřete pozornost, protože ucelený soubor informací, rad a praktických tipů opravdu stojí za to!
Kdo je Daniel Nytra?
Daniel Nytra se v prostředí internetového byznysu pohybuje již od konce minulého tisíciletí a to konkrétně od roku 1998. S online podnikáním začal ihned po ukončení studia a již od začátku pomáhal klientům s tvorbou webových prezentací, marketingem a reklamou. V roce 2010 stál u zrodu známého slevového serveru Zapakatel.cz, který po několika měsících fungování dosáhl obratu přes 200 milionů ročně. Daniel na svém blogu pravidelně publikuje zajímavé články o marketingu, reklamě, sociálních sítích a dalších tématech, která stojí za pozornost. A protože jde o člověka, který si neustále rozšiřuje obzory na seminářích a konzultuje se špičkami v oboru, měl by ho sledovat každý, kdo to s online podnikáním myslí alespoň trochu vážně.V ČR funguje na 35 000 e-shopů
Touhle faktickou informací Daniel nepřímo upozorňuje na to, že se v českém prostředí online prodeje není jednoduché prosadit. Tvrdou konkurenci jste možná pocítili i vy a nevěděli si rady, jak se s ní vypořádat. A právě v tom vám může pomoct e-book o marketingu. Jak jsme již zmínili v úvodu, e-book Marketingový plán pro malé firmy je ke staženi zdarma a můžete ho získat výměnou za svůj e-mail. Registrací získáte nejen marketingový manuál, ale také detailní návod na tvorbu forecasu a cashfow. Nechybí ani modelový příklad na e-shopu s kávou.Co se díky e-booku dozvíte?
E-book je koncipován tak, aby se čtenář dozvěděl o souvislostech nejefektivnějších marketingových kanálů. Naučíte se, jak využívat kontextovou reklamu, e-mail marketing, marketing na Facebooku, ale také inbound a affiliate marketing. Nechybí ani vysvětlení principů SEM (search engine marketing – především PPC) a SEO. Tak na co ještě čekáte? Rozšiřte si obzory a stáhněte si e-book o marketingu na internetu ještě dnes. K dnešnímu dni to udělalo 1 300 internetových podnikatelů. Chcete za nimi zůstat pozadu?Publikováno: 12. 03. 2014
Kategorie: Marketing