Activity promotion - silný partner pro offline prezentaci
Chystáte se na důležitou reklamní akci nebo veletrh? V tom případě nepodceňujte formu vaší prezentace a předveďte se před potencionálními partnery a klienty v tom nejlepším světla. První dojem je velmi důležitý a většinou rozhoduje o tom, jaký si na vás dotyčný udělá obrázek. Prezentace jde ruku v ruce s kvalitou služeb a ten, kdo ji pocení, nemá v konkurenčním prostředí šanci. Rádi bychom proto představili někoho, kdo má s prezentačními systémy bohaté zkušenosti a nabídne vám komplexní služby.
Kvalita ze skandinávie
Společnost Activity promotion se v oboru reklamy pohybuje mnoho let a její prioritou jsou prezentační systémy všeho druhu. Nabízí roletové stojany (roll-up bannery), pop up systémy, reklamní stojany, prezentační pulty a promo stolky, paravany, rámy na plakáty, stojany pro reklamní grafiku, vymezovací sloupky a mnoho dalších variant reklamních systémů. Pro všechny je typické prvotřídní provedení a vysoká kvalita. Activity promotion je výhradním českým a slovenským dodavatelem švédských prezentačních systémů Mark Bric a nabízí k nim plný informační a záruční servis. Švédský výrobce si za kvalitou produktů stojí a poskytuje na ně 10-ti letou záruku. O oblibě reklamních systémů Mark Bric svědčí i jejich rozšíření napříč více než 70-ti zeměmi světa. Výrobce portfolio neustále inovuje a zakládá si na přitažlivém designu, ale také snadné manipulaci a údržbě.Jak spolupráce s Activity promotion probíhá?
Klientské spektrum se skládá z reklamních agentur, které potřebují materiály pro tvorbu vlastní reklamy, ale také konkrétních institucí a živnostníků. Nezáleží při tom na tom, zda potřebujete pouze prezentační systémy, nebo i pomoc s obsahem. Specialisté z Activity promotion poskytují poradenství a poradí vám s výběrem vhodného reklamního systému, způsobu prezentace, ale také koncepcí textu a grafického návrhu potisku. Výsledek stojí za to. Reklamní výrobky od Activity promotion jsou zárukou dokonalé prezentace. Více na www.activity.cz. Foto: www.activity.czPublikováno: 09. 09. 2013
Kategorie: Marketing