Problémy, které mohou nastat při objednávání reklamních předmětů z Číny
Obsah článku:
V České republice se zejména po úderu koronavirové krize rozmohl jeden nešvar, a sice řada lídrů společností začala objednávat reklamní předměty z Číny. Země, stejně jako řada asijských zemí, je stále novým typem onemocnění zasažena, ale už se vše začíná vracet do původních kolejí a ekonomika se začíná opět zvedat na dřívější úroveň. A jelikož lídři českých společností chtějí co nejvíce ušetřit, neváhají a z Číny trička, multifunkční šátky či jiné reklamní předměty (nejen ty textilní) objednávají. Jenže jejich touha po levných reklamních předmětech je může přivést do úzkých, respektive do situací, ve kterých stejně budou muset kývnout na nabídku tuzemských společností vyrábějících reklamní předměty.
Při nakupování reklamních předmětů z Číny totiž může dojít k mnoha nepříjemným situacím, kvůli kterým bude lídr společnosti jenom litovat, že na něco takového kývnul. Víte, k jakým problémům může dojít, pakliže upřednostníte čínské výrobce reklamních předmětů před těmi tuzemskými a daleko kvalitnějšími?
Špatná kvalita
Vůbec prvním problémem je, že se setkáte se špatnou kvalitou, a to jak textilních reklamních předmětů, tak i jiných. I když nakoupíte od dodavatelů, kteří mají hromadu certifikátů ověřujících kvalitu, stejně kvalita není taková, jakou jste očekávali.Reklamace
Když se rozhodnete vrátit reklamní předměty, které neodpovídají kvalitě, jakou jste požadovali, může nastat další problém, a sice problém v reklamaci. Reklamace do Číny nebo jiných asijských zemí totiž nepodléhá českému obchodnímu právu, tudíž nemůžete očekávat to, že to s reklamací bude stejné jako u nás. Navíc pamatujte na to, že dohadovat se budete pouze v angličtině, což je pro mnohé firmy značnou nepříjemností.Nesedící velikosti oblečení
Pokud se rozhodnete investovat do textilních reklamních předmětů, jako jsou trička nebo mikiny či jiné, pamatujte na to, že čínské velikosti se neshodují s těmi, které známe u nás. Velikostně je oblečení jiné než u nás, proto vždycky věci přeměřujte před jejich objednáním.Publikováno: 28. 06. 2020
Kategorie: Ostatní