Jak podnikat na Slovensku? Neobejdete se bez organizační složky

Rozhodli jste se pro expanzi stávajícího podnikání do zahraničí? Pokud je vaše cílovka na Slovensku, nevyhnete se založení tzv. organizační složky. Oproti společnosti s ručením omezeným či akciové společnosti není zapotřebí vložení základního kapitálu. Jedná se o pouhou pobočku zahraniční společnosti (tzn....

Proč se vyplatí investovat do kvalitní ultrazvukové čističky?

Občas stačí opotřebované a znečištěné předměty omýt a setřít hadříkem, nicméně u některých předmětů takový proces nepomáhá. Pokud se vám hromadí zašlé řetízky, prstýnky a další šperky, investujte do kvalitní ultrazvukové čističky. V následujících řádcích vám prozradíme, jak funguje a jaké jsou její...

Ve strojírenství jsou koncové měrky nenahraditelné

Posuvná měřítka, hloubkoměry, úchylkoměry, koncové měrky, válečkové měrky i výškoměry. Jedná se pouze o krátký výčet nástrojů, které se používají napříč strojírenskou výrobou. Stejně tak mají nezastupitelnou roli závitové, třmenové i válečkové kalibry. V následujících řádcích se zaměříme...

Půjčka bez registru: Jak ji správně vybrat a na co si dát pozor?

Do komplikované finanční situace se může dostat každý a mnohdy ji lze vyřešit pouze vhodně zvolenou půjčkou. Ale co když jste se v minulosti dostali do obávaného registru dlužníků? Zřejmě tušíte, že jste si neuváženým jednáním zavřeli dveře k mnoha poskytovatelům. Nemusíte však klesat na mysli, některé...

Centrální odsávání v brusírnách chrání zdraví

Ne každý prach, se kterým se v provozech setkáme, je nebezpečný. Ten v brusírnách však ano, proto je nutné ho rychle a efektivně odsávat. Nebezpečný prach Při broušení různých materiálů vznikají prachové částice, které jsou zdraví škodlivé. Obsahují zpravidla mastné oleje, brusivo nebo kovové částice. Šíření...

Notifikace jsou způsob, jak přímo oslovit zákazníka

Koronavirus se podepsal i na vašem podnikání a potřebujete opět nalákat lidi do vašeho podniku nebo a váš e-shop? V tom případě byste se měli snažit oslovit zákazníka přímo. To bude vaše výhoda v konkurenčním boji. Jenže jak přímo oslovit zákazníka? Jde to vůbec jinak než e-mailem, který často hází rovnou do koše,...

4 tipy, jak si vybudovat důvěru u zákazníků

Ve světě obchodu platí: pokud vám zákazník nevěří, nic si od vás nekoupí. Důvěra je totiž nezbytným předpokladem dobrých vztahů. Bohužel ji však nezískáte ze dne na den, musíte si ji vybudovat postupně a pěkně od základů. Představte se Vy sami musíte usilovat o to, aby se o vás lidé dozvěděli co nejvíce...